Charlotta Boman

Jag lärde känna dig på en skid semester för drygt en månad sedan.
Hade aldrig vart med dig förut eller nått. Vi hade väl bara små snackat ibland.
Men jag är så glad att ni var på precis samma ställe som oss.
Annars hade jag aldrig lärt känna dig.
Sen sport lovet har jag jag varit med dig två ynkla gånger, och dom två gångerna har varit underbara.
Det är någonting speciellt du har, jag trivs så bra när jag är i din närhet.
Med dig kan man snacka om allt, och det känns så himmla bra att jag får ha en sån vän!
Du kan inte ana hur mycket du betyder för mig även om jag inte känner dig så speciellt bra.
Du är en underbar tjej som jag vill skapa väldigt många minnen med.

Tack för att du bryr dig i mig, och tack för att just jag är så lyckligt lottad och får vara din vän.
Jag älskar dig Charlotta Boman.


/  elinabokvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0