helgen

helgen spenderade jag med jozefine & emma
riktigt trevligt fick mig på bra humör igen
på fredag mötte jag emma och vi sprang på stan en snabbis
sen skulle vi hem men då ringde jozzan och frågade om vi ville kolla på fotboll
visst sa vi då cyklade vi dit på min cykel
vi såg till halvlek och sen skulle vi åka hem men vi hade ju bara en cykel
men skitsamma sa vi så satte vi oss alla haha
sen skulle vi fiska upp emmas cykelnyckel under bron och efter typ tre timmar fick vi upp den
efter det for vi hem till oss och käkade
efter det cyklade vi till kioskbaren och laddade upp med tre stora godispåsar
film efter det
vi la oss ganska tidigt för vi skulle upp tidigt
vi vaknde tidigt duschade och så
sen tog vi bussen till luleå

köpte :

- tunika
- stickad tröja
- bh
- mat
när vi kom hem åkte vi på kina eftersom vi firade emmas födelsedag
efter det hem till emma och tog det chill
hyrde fyra filmer
- nördskolan
- promnight
och två andra
sen sov vi alla tre där
och på söndagen såg vi klart sista filmen och sen åkte jag och jozzan hem
gjorde ingenting sen ..

måndag , allt sjönk !

Kommentarer
Postat av: emmmaaw

Tack fören super helg ! kul att träffas igen =D <3

2009-04-28 @ 11:45:18
URL: http://emmaawiberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0