helgen

på fredag gjorde jag inte så mkt , följde med mamma och handlade..
gjorde mat och åt den sedan med familjen .
såg ffilm någon sjukt  konstig ffilm !
sedan somnade jag ! :s

lördag:
vaknade , gjorde frukost och så kom jag på att det var ud
och då gick jag och duschade
valde kläder
åkte till älsk
och så fixade vi oss
så kom linn
och då gick vi till rönnbecks för klara var där
vi gick in till stan eller först till klara en snabbis
sen köpte vi biljetter
hahah
nu ska jag berätta min emma och linns roliga entré
vi var små sur på klara så skulle vi springa ifrån henne in på bowlingen
och så spran vi armkrok jag sist linn först emma i mitten
så höll jag på att ramla i trappen
men jag klarade mig
så när man kommer in till bowlingen var dörren öppen då fastande jag i dörren
men emma och linn sprang och så tappade jag balansen och så föll jag över emma
som föll över linn och så låg vi där ALLA skattade sjukt pinsamt men sjukt roligt så skulle jag ställa mig upp men då slog jag huvudet i en stolpe :s
haha och idag skulle jag och emma gå och sola
jag säger - jag kan inte släppa det dära i går . gud vad pinsamt
så mitt i allt halkar jag och emma hahah det var as kul för vi snackade ju om det dära och så ramlade vi :D (yy)
haha sen på kvällen asså fredag så bowlade vi , bio , forum osv :D
sen gick vi till emma alla tre .
haha jag och emma gick till rönnbecks och käkade och köpte en pizza till linn :D
sen efter linn ätit sin pizza somnade vi :D


söndag
vi vaknade och gick upp och åt frukost
sen gjorde vi inget
linn åkte hem för hon skulle på träning men vi tre bestämde oss för att vi skulle sola efter linn tränat
men linn kunde inte så jag och emma gick själva
sen gick vi på max och åt
sedan köpte vi mentos och cola haahha det var skit kul
gick till mig
sen åkte emma hem
jag har damp glömde min mobil hos emma, så förlåt om jag dissar sms
och så behöver jag få tag i emma 

tack för helgen , den var super ! (yy)


puuuss på er !


Kommentarer
Postat av: emmaaaaw

HAHAHA, bra beskrivning av vår dag (y)

VI ÄR BÄST! :) pusss <3

2009-04-12 @ 16:53:03
URL: http://emmaawiberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0