jag vill bara att allt ska vara som förut då det var du och jag .

hoppas eran dag min var väll lite si och så !


fram till nu har dagen sett ut så här

- matte
- musik
- no
-lunch
-matte
-svenska

gillar verkligen inte torsdagar .
sen åkte jag och my buss in ttill stan sen åkte hon hem .
lantz,moa&linnea kom och så väntade dom tills min buss kom ! ;*
då hoppade jag på bussen och åkte hem ,
då tog jag mig en macka och sedan gick jag ut med cesar.
såg lite tv sen somnade jag , mamma väckte mig och sa att maten var klar så åt jag
tv igen
nu sitter jag vid datan och ser halv åtta hos mig !

om någon ids kan ni ju alltid vara socila på sms (aa)

ppuss på er !







alla våra stunder nu vill jag bara glömma dom alla ..

jag är inte sur på dig jag förstår bara inte varför du beter dig hur du gör eller ni .

nu har jag kommit på att jag vill inte ha er om nu beter er så ?

jag vill inte spilla mer tårar vill inte hoppas , vill inte önska att allt blir som det var för jag kommer alltid veta att det inte blir så ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0