slut

det har varit väldigt dålig uppdatering men jag har tänkt det är ju inte så kul att skriva hela tiden och kanske inte att läsa heller men jag ska försöka så gott jag kan !
igår for vi til stugan , det var tänkt att vi skulle vara där till på tordag och fara på ikea då
men vi for i dag istället
köpte inget speciellt , nå tavelramar och ljusbricka inte mycket
sen for vi hem och då åke jag lisa elin och jozzan på rönnbecks och köpte glass mysigt !
sen for vi till frasses och så kom emma
sen åkte vi hem till elin alla förutom jozzan och lisa
lisa for och lämnade in sin mobil och jozzan hade ont i huvudet
- mat
sen åt jag b&j och såg ffilm
nu ska jag nog fara upp till josefin
men kanske skriver en rad eller två i morgon

ha det bra allesammans !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0