so sick of love songs

var ju på dop i går
jozefine&josefin skulle döpa sig
jag och pappa for och hämtade mormor
sedan kom josefin m.familj
och sist kom farmor och farfar
då käkade vi
och sedan blev det film för min josefin och jozefines del
klockan 23.10 åkte vi till kyrkan
gick in och satte oss
sedan började allt
sjukt långtråkigt var det iallafall
tror jag gäspade minst 100 gånger
och så somnade jag typ
när allt var slut åkte alla hem var för sig
jozzan fick sin dop present när vi kommit hem
sen blev det natti natti

har vaknar flera gånger i natt
hostat sjukt mycket
så då blev man sjuk på lovet
super
skulle egentligen varit med azra idag men det gick ju inte för att jag blev sjuk
men vi får ta det någon annan gång
i stort sett har min dag sett så här
- fikat
- film
- film

men nu ska jag göra mig en stor kopp te och se film !

ha en underbar dag

Kommentarer
Postat av: S O F I A | F O T O B L O G G

Sv: Åh, tack söta du ^^

2009-04-12 @ 15:33:13
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Azra

Krya på dej <333

2009-04-12 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0