min bästa vän

nu sitter jag här hos emma , hon gick precis , hon skulle duscha
så jag passar på att skriva några rader.
igår , åkte jag till emma , och då sov vi ett litet tag
sen skulle vi till coop , vi kom på att vi skulle ja piknik.
vi köpte en arg godishare , amigo , två break , och två andra saker och en party soda !
så satte vi oss på en sten vid vattnet
sen åkte vi hem till emma och efter ett tag åt vi middag .
sen for vi ut igen , åkte till korpen och skulle säga hej till mike och koffe .
ante, felix och danne kom dit sen
när dom skulle åka så hängde vi på
haha jag och emma ramlade med cyklen i ett dike sen ramlade vi igen
vi for in och var hos danne ett tag
sen ut igen
vid halv tolv for jag och emma hem och åt mackor
sen gjorde vi ddet vi älskar
- sooova

p.s jag och emma fick damp igår vi skulle till smörblomman och åka på den röda saken som vi älskar
och så har någon jävel tagit bort den ! :@

men ajja den kommer nog tillbaka någon gång
jag och emma ska ringa och klaga !

någon bild från igår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0